SAJTÓNYILVÁNOS ESEMÉNY - IRODÁT NYIT DEBRECENBEN A HR HOLDING

SAJTÓNYILVÁNOS ESEMÉNY - IRODÁT NYIT DEBRECENBEN A HR HOLDING

Budapest után másodikként, Debrecenben nyitja meg komplex, Hr szolgáltatásait nyújtó irodáját a HR Holding cégcsoport.

Cégcsoportunk hazai tulajdonú vállalatként több mint 36 éve foglalkozik munkaerő piaci szolgáltatásokkal munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés, a diák és nyugdíjas foglalkoztatás, illetve HR tanácsadás területén. Bízunk benne, hogy a humánerőforrás-menedzsmenttel kapcsolatos tudásunk és tapasztalatunk a debreceni régióban tevékenykedő munkáltatók igényeit is támogatni tudja a jövőben!

A megnyitóra meghívásunkat elfogadta Komolay Szabolcs alpolgármester, Póser Zoltán ügyvezető, Berde Ágnes a Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központtól és Sipos Edina a Debreceni Vagyonkezelő Zrt.-től.

A megnyitón ugyancsak jelen lesznek a tulajdonosok és a szolgáltató cég vezetői.

Karrier tanácsadás a Westendben // 2019. április 5-6.

Karrier tanácsadás a Westendben // 2019. április 5-6.

Ahogy egyre nagyobb teret hódít a virtuális valóság, úgy kap egyre fontosabb szerepet a személyes kapcsolatok erősítése is a mindennapjainkban.

Ezt a 2 fontos tényezőt figyelembe véve fogadtuk el a Workania meghívását a ’Karriersarok – Virtuális valóság’ nevű eseményére, ahol a HR Holding két munkatársa segítette a virtuális labirintusból kikeveredő álláskeresőket, hogy megtalálják az hozzájuk illő álom munkájukat. A program során, VR szemüveg segítségével egy olyan labirintusban találták magukat az álláskeresők, amelyből akkor jutottak ki, ha az MBTI személyiségteszt alapján meghatározott kérdésekre válaszoltak.

Pact4Youth - Gyakornok 2.0

Pact4Youth - Gyakornok 2.0

„Gyakornok 2.0 – A gyakornok érték!” elnevezéssel kiáltványt tett közzé a Pact4Youth Magyarország munkacsoport, hogy megfelelő alapot nyújtson a hazai vállalatok számára a gyakornoki programjaik kialakításához.

Sokszor beszélünk róla, hogy milyen hasznos, ha a fiatalok munka közben szereznek tapasztalatot. A vállalatok pedig nemcsak spórolnak a gyakornoki programokkal, de így az utánpótlás képzés is biztosított számukra. Mondhatjuk, hogy a cégnek és a fiatalnak is jó a gyakornoki program. Fontos azonban összegyűjtenünk azokat a pontokat, amelyek garantálják a gyakornoki program hatékonyságát, illetve ugyanennyire nélkülözhetetlen szem előtt tartanunk, hogy azok mennyire illeszkednek a fiatalok személyes céljaihoz.

A Pact4Youth Magyarország munkacsoport által most nyilvánosságra hozott „Gyakornok 2.0 – A gyakornok érték!”elnevezésű kiáltvány azért jött létre, hogy megfelelő alapot biztosítson a hazai vállalatok számára a gyakornoki programjaik kialakításához. A kiáltvány 8 pontban foglalja össze azokat a szükséges követelményeket, amelyek nélkülözhetetlennek bizonyultak olyan sikeres és versenyképes gyakornoki programok létesítéséhez, amelyek mind a hazai, mind a nemzetközi környezetben képesek megállni a helyüket.

UNIAds - Felsőoktatási reklám piactér platformot indított a HED Solution

UNIAds - Felsőoktatási reklám piactér platformot indított a HED Solution

Innovatív reklámpiaci megoldás oktatási intézményeknek, hogy könnyen kezelhető és átlátható legyen a értékesítés.

Megoldásunk egy olyan egyszerű, könnyen kezelhető és átlátható platform, amely segítségével egy intézmény önmaga is képes naprakészen elérhetővé tenni reklámfelületeit a piaci szereplők számára.

A UNI Ads platform azt a célt szolgálja, hogy a legújabb és innovatív technológiákat felhasználva teremtsen az intézmények számára egy teljesen dinamikus - de mégis könnyen automatizálható - hirdetés- és reklámfelületet kezelési rendszert, ezzel megkönnyítve és megteremtve a lehetőséget a reklám ügynökségek és vállalatok számára, hogy azok folyamatosan vásárolni tudjanak az elérhető reklámfelületekből vagy más hirdetési és megjelenési lehetőségek közül.

A rendszer alkalmas arra, hogy minden vállalkozás típus a saját célközönségének vagy egyedi igényeinek megfelelően tudjon fogyasztóival kommunikálni a szerteágazó hirdetési típusok és a naprakész reklámpiaci adatbázisok és statisztikák révén.

A platform segítségével az intézmény folyamatosan számon tudja tartani reklámfelületeinek elérhetőségét, nyomon tudja követni az egyes vállalatok hirdetési potenciálját - ami akár egy kiemelt együttműködést is megalapozhat - és mindeközben még munkát is teremt ott hallgató diákok számára.